Blog

Home  –  Blog

Kampania reklamowa na LinkedIn

Ze względu na specyfikę biznesową portalu, LinkedIn stworzył wiele rozwiązań dających możliwość dotarcia do określonych grup. Takim niezwykle precyzyjnym narzędziem jest płatna kampania reklamowa. Jednak nadal nie każda firma posiadająca konto na LinkedIn, wie o tym, że możliwa będzie tam reklama swoich usług i produktów. LinkedIn oferuje kilka formatów reklamy, które nie pojawiają się z taką intensywnością jak np. na Facebooku, jednak zostają dopasowane do potrzeb i celów, które chcemy zrealizować. 

Cel kampanii najpierw

Skuteczna kampania powinna mieć jasno określony cel reklamowy. LinkedIn dzieli je na trzy kategorie: Świadomość, Zainteresowanie i Konwersja. W zależności od wybranego celu, dostępne są różne formaty reklamowe. Taki podział pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zwiększyć zainteresowanie promowanymi treściami dotyczącymi firmy. Może to przełożyć na odwiedziny witryny, interakcję, wyświetlenia reklamy lub konwersję.

Najlepsze efekty targetowania

System reklamy daje bardzo precyzyjną możliwość targetowania. Można wyświetlać je osobom pracującym w danej branży lub obserwującym profil firmy. Innymi kryteriami na których budowana może być kampania reklamowa to dane demograficzne, wykształcenie, zainteresowania i cechy czy doświadczenie zawodowe. 

Firma rekrutująca przez LinkedIn

Kampanie na LinkedIn stanowią również doskonałe narzędzie employer-brandingowe. Z powodu ogromnej ilości wiarygodnych danych, będących efektem biznesowego i autentycznego podejścia użytkowników portalu do budowania wizerunku. Dlatego firma szukająca pracowników w mieście Wrocław zdecydowanie precyzyjniej i trafniej dotrze do dobranej grupy potencjalnych kandydatów z Wrocław.