Czym są Instagram Reels?
Rolki najlepiej wpływają na algorytm Instagrama w związku z czym użytkownicy, którzy nie obserwują profilu mogą wyświetlić je w polecanych, co jest świetną szansą na dotarcie do większego grona publiczności. Obserwujący mają możliwość komentowania i lajkowania Reelsów,a im większe zaangażowanie tym większe zasięgi, a co za tym idzie – promocja marki.
Spójność w komunikacji
Komunikacja marki to wszystkie elementy, które napotykają nasi odbiorcy. Wszystko, co marka mówi i robi. Należy zwrócić uwagę na całe otoczenie marki — kim są jej odbiorcy, jak wygląda offline, jak funkcjonują media społecznościowe i jak chce być widziana. Zarówno zdjęcia na Instagramie, jak i opakowania produktów, ton głosu, który wykorzystujemy.
Potęga mediów społecznościowych
Social media to w tym momencie najszybsze, najłatwiejsze i jedno z najpotężniejszych narzędzi do budowania zasięgu marki. Trudno sobie wyobrazić, aby największe firmy, nie były aktywne w mediach społecznościowych. To pole działania, na którym powinna być skoncentrowana każda większa i mniejsza marka.
Kampania reklamowa na LinkedIn
Ze względu na specyfikę biznesową portalu, LinkedIn stworzył wiele rozwiązań dających możliwość dotarcia do określonych grup. Takim niezwykle precyzyjnym narzędziem jest płatna kampania reklamowa. Jednak nadal nie każda firma posiadająca konto na LinkedIn, wie o tym, że możliwa będzie tam reklama swoich usług i produktów.
Trendy w Logotypie
Dobrze zaprojektowany logotyp to taki, który każdy odbiorca jest w stanie narysować w ciągu pięciu sekund z pamięci. Dlatego dobre logo to proste logo. Czyste kompozycje, brak dekoracji, prosta typografia od lat są podstawą, którą każdy grafik ma w głowie, nie zmieni się to w 2021 roku. Wiele firm decyduje się na uproszczenie logo, żeby zapadało w pamięć.
Fotografia korporacyjna jako wizytówka firmy
Na podstawowe pytanie: „Dlaczego zdjęcia biznesowe są ważne?”, mamy odpowiedź: – Przede wszystkim są doskonałym elementem wpływającym na budowanie wizerunku w oczach klientów. To również możliwość wyróżnienia na tle konkurencji.
Na czym polega Personal Branding i jakie daje korzyści?
Budowanie marki osobistej to działania związane z kreowaniem swojej osoby, także podpisywanie się nazwiskiem pod wszystkim co robimy i mówimy. To dobrze zaplanowany i przemyślany proces zarządzania własną karierą wraz z życiem osobistym.
TRENDY W GRAFICE NA ROK 2021
Pierwsze prognozy na trendy w projektowaniu graficznym w 2021 roku są zaskakujące. Czas na coś nowego, po pesymistycznym i niepewnym 2020 roku. Autentyczność to hasło przewodnie, graficy mogą pożegnać się nienaturalnymi pozowanymi aranżacjami.
Budowanie wizerunku firmy wśród pracowników
Dbanie o spójny i wiarygodny wizerunek firmy to jeden z elementów, który pozwoli na wykreowanie atrakcyjnego miejsca pracy dla przyszłych pracowników, które przyciągnie młode talenty i wykwalifikowanych specjalistów.